Melbye Skandinavia ble beste Energileverandør!

Vår grossistansvarlig Tom Kjetil Jahrmann kunne smile stort da han mottok beviset fra Berggård Amundsen for årets beste energileverandør 2018.

For å bli valgt til årets leverandør er det noen kriterier som gjelder: Oppfølging, Engasjement og Nytenkning. Områder vi i Melbye er veldig opptatt av, og som vi hele tiden prøver å forbedre oss ytterligere på.

Likevel så vet vi også at suksess ligger i hendene på menneskene, og derfor gledes vi ekstra mye av de fine tilbakemeldingene fra de ansatte i BA.

Vi takker for det gode samarbeidet, og så klart for prisen som beste energileverandør, en pris vi skal satse på å vinne igjen til neste år!

Her er juryens begrunnelse: «Årets leverandør på energi er en som har jobbet og vokst sammen med BA i mange år, og som leverer produkter og løsninger til både Energi og Installasjon. Leverandøren har et bredt spekter av produkter for Elektrikeren, Energimontøren, Svakstrøms-montøren eller Fiber-montøren.

Selskapet har en "all time high" mot BA i 2018, som igjen gjør at selskapet er blant BA sine største leverandører.»